fredag 5. februar 2010

pakke;)

I dag fikk jeg pakke i posten fra Hilde heimdal. Det var den Wall-stickersen med teksten "min lille engel" i rosa ;) kjempenydelig!! tusen takk-Hilde<3>
Ellers Har jeg fått litt "vår ånd" over meg, så i dag plantet jeg ned noen avleggere, og hentet opp noen løker...(sååå flink!!) Og så hadde jeg litt overskutt til overs-så da fikk jeg rydda og vaska litt til helga også ;))

Nå har jeg sett senkveld med thomas og Harrald, og så var det filmen bruder i krig(har sett den 2-3 ganger) koselig film..

god helg til alle sammen!!

Klem solveig

2 kommentarer:

  1. Så gøy da. >Det er bestandig gøy med ting som kommer i posten.
    Takk for kommentar på bildene mine..... koselig..
    Jeg er klar for foto-tema dager jeg nå :)
    he he.. bare å si ifra så får vi avtalt en tid :)

    SvarSlett
  2. Hei ! Kjekt du var med på markeringa på bloggen min ! Du verden så flink du har vore med hagearbeid. For å vere heilt ærlig, er eg glad det ligg masse, masse snø her enno ! Har vinteren i meg enno. Men det er fin sol og glitrande snø. Hadde det vore for hundrede år sidan, hadde eg sikkert gått på skitur:)Og når det gjelder å rydde og vaske til helga, trur eg at eg har rota meir enn rydda. Eg har yngste jenta heime i helga og vi kosar oss glugg !!

    Ha ei fin helg !

    SvarSlett