fredag 12. februar 2010

Kino og peppes;)♥

I dag har vi hatt en kjempedag på ski storsenter, med litt shopping, så sett filmen Valentine*s day-avsluttet med pizza på peppes ;DD

Det var en ren jentekvel med Anette, Maja og meg-og det var helt topp-så deilig med sånne kvelder!!! Filmen levde ikke helt op til forventningene..men pytt,pytt, det viktikgste var det sosiale, og vi hadde det helt kong på peppes ;DD

Her ser dere bilde av filmen og hva jeg rakk få med meg på kjøpeseneret, og et lite bilde av hva hvi gjør akkurat nå;) god helg……

Valentines-Day-Movie-Poster-2-valentines-day-2010-9477295-450-681

P2133937 P2133939

P2133940 P2133936

Dette var mine innskjøp i kveld, uten det siste bildet, det viser hva jeg gjør sammen med min kjære da jeg kom hjem… ;)

Klem solveig

2 kommentarer:

  1. Bor du i nærheten av Ski storsenter??? Heldige du .. :o)

    Bodde på hotellet der for et par-tre år siden .. tok bare heisen ned til shopping-mekkaet. Som jeg kosa meg .. shoppet - tok heisen opp med poser - ned igjen - shoppet mer .. OG jeg hadde flere behandlinger på Hudpleiesalongen/Spa'et de hadde der .. eksisterer det fortsatt?? De snakket om å utvide ...
    Det senteret står for meg som et av de beste shoppe-minnene jeg har :o)

    Minuset var da jeg kom opp og fant stuepiken sittende på doen på rommet vårt - med baderomsdøra på vid vegg ... Hun trodde vi hadde sjekka ut ...???? Hallooo ... Kommunikasjonssvikt men dog .. hun skal jo bruke personaldoen ikke de på rommene .. usj ..

    Ha en super lørdag - klemmer!

    SvarSlett
  2. Hei du ;)

    Så koselig med kino og jentekveld. Det er viktig å ta seg tid til litt sosialt og ;)
    Og jammen fikk ho seg ikke et lite "rivjern" og ;) Da tipper jeg ho ble fornøyd. Så blir det nok både ingefær og hvitløk :)
    Og koselig med litt vin med sin kjære.

    Suss & klem fra meg

    SvarSlett