lørdag 6. februar 2010

endelig helg…♥♥

Nå nyter vi helgen til fulle med levende lys og nyvasket hus ;)

Jepp, du hørte rett, jeg fortsatte der jeg slapp i går og hev meg rundt i dag med å vaske og rydde videre det jeg ikke rakk i går. Maja var så skjønn å lagde gryterett, mens de yngste bar ut søppla og rydda gang, og hjalp meg å tenne stearinlys i hele huset til han far kom hjem

Gjett om han ble overrasket!! Han hadde vært å fått tak i ved, og imens så kom han hjem til dekka bord , allt var handla inn og ikke minnst det var ryddi, hihi ;d)

Dere beggynner sikkert å gå litt lei meg og den diett-praten min…men den funker som bare det!! magen min har aldri vært så bra-helt ærlig! i dag kjøpte jeg inn litt mere “grønnt-for” og søya-produkter(youghurt, rømme) og tror du ikke de hadde dessert som var laget på soya-HURRA!!!!! sjokolademousee-mmmm Da er det ikke så galt å være på diet, eller å legge om livsstilen sin når det finnes sånne lyspunkter?!! hva? ;DD Og jeg fannt ris-is, og den må jo være suuuper-sunn, for den er heller ikke laget på melkeprodukter.

Nok om det, Nå er det helg-sitter her med ei corona, hysjjj, ikke si det til noen…hehe. Er i sånn Film-modus for tia, Har nettop sett “johnny English”, så er det “god kveld norge”, og så tenkte vi å avslutte med en film(svensk) som heter “ulvenatt” . Men Kanskje vi slår på Sing-star*n i stedet ;)

P2063858

Noe av det deilige “ sunne kjøkken”

Og her gikk Fredrik amokk med cameraet..(smiler)….

P2063871 P2063859

P2063861 P2063862

P2063864 P2063872

Jaa, noen var mere målbevist enn andre..men, men..hehe…;)

Klem solveig

1 kommentar:

  1. Takk det samme! :-D

    Ser at et rødt hjerte er på plass, så da fikk du det til! :-)

    klem

    SvarSlett