tirsdag 9. februar 2010

hekling, besøk og frustrerte fruer♥

I dag har det skjeddlitt av hvert på enhelt vanlig tirsdag ;)

Rune har brukt mestparten av dagentil å hjelpe elstemannmed å ordnenede i leiligheta, mens jeg har styrt litt her oppe. Så komungene hjem,middag, besøk, enda mere besøk (koselig!!!!)

Og så ble vi overrasket over at broren til min kjære kom helt fra Mo i Rana for å besøkeoss her i sør;D Det var koselig det!!! og så hadde han med seg svogeren sin Trygve, familie og gammel kjenning av oss og god venn av unga-så dette var toppers

Men før de kom, satt jeg å lærte Maja å hekkle, og det var gøy( ho kunne det fra før, men har glemt litt..) jeg var så stolt av ho der ho satt å hekkla staver og auket osv… føltes nesten som den dagen de lærte å gå for første gang, sånn følelse fikk jeg i magen…. har vel litt med at ho begynner åbli såstor og forlater redet snart,så jeg bare nyyyter den tiden jeg har sammen med ho her hjemme.mens jeg kan føle/innbille meg at ho er litt “lita”..hehe..hmmmm, jaja, koselig var det-virkelig♥♥♥♥

P2083888 P2083882

Her er konsentrasjonen på topp ;)

Og så avrundet vi kvelden med frustrerte fruer. ja-så måtte jeg hamed Ncis;P

Klem solveig

4 kommentarer:

  1. Så kjekt ! Hekle lærte eg meg også først. Eg husker spesielt en gang eg satt på trappa heime, eg hadde bursdag, 8 år og satt og hekla bikini til Barbiedukka mi og venta på postmannen, han hadde nemmelig med pakke til meg :) Kjempe godt minne ! Det er så kjekt å kunne vise og lære vekk slike kunster til neste generasjon :) Ho ser konsentrert og lærevillig ut, forstår at Mamma er stolt. En ting skal du vite, mine døtre er 25 og 30 år og dei er fortsatt mine småjenter, og dei vil alltid vere det. Og det verste er at dei liker det også !!

    Ha en fin dag !!

    SvarSlett
  2. Så herlig med godt besøk. Trygve må det vel være lenge siden dere har sett også. Lenge siden for meg i hvert fall. Hehe..
    Deilig med heklekveld

    <3 Klem

    SvarSlett
  3. Stilig med matchende neglelakk .. :o)

    Driver å frisker opp litt heklekunster selv jeg .. er jo litt gøy også .. :o)

    Koselig med besøk da .. man lever lenge på det :o)

    Ha en super onsdag - klemmer!

    SvarSlett
  4. Hyggelig å lese..=)
    ser koselig ut å hekle egentlig.. hmmm...

    SvarSlett