tirsdag 2. februar 2010

Detox-uke

Ble litt inspirert av bloggen Anetteshus, der ho skrev om kosthold, og på mandag tok opp detox-diett. Enten for en dag, eller for flere.. jeg er på min andre og syns første var pyton!!! jeg som elsker brus, hadde jo omentrent abstinenser som skulle greie meg uten det :(

Og glad i allt det forbudte er jeg også, så jeg så for meg å sylt meg… men etter hodepine halve dagen (altfor lite vann) så kom ting seg.

I dag koser jeg meg med smoothies i alle varianter, te med fersk ingefær og hvitløk, og isvann med masse sitron<3 love it !! tar noen knekkebrøduten hvetemel,med pålegg og masse pynt, fråtser i frukt og er aldri sulten. Ble veldig overasket –gledelig overrasket ;) magen fungerersom bare det, nå har jeg bare drevet på i to dager… men blir å følge med på Anette sine grønne mandager, for å få mere tips.

Akkurat nå har jeg sett Frustrerte fruer,laget meg te i den koselige koppen jeg fikk av min kjære svigermor, og så er det Trauma på tv3.

P1203351_02

Klem solveig

3 kommentarer:

  1. heisann du jeg sendte den idag du har den mest sannsynlig imorra !! :)))

    SvarSlett
  2. Jøss så dyktig du er da .. :o)

    Stå på!!

    SvarSlett
  3. Høres interessant ut..=) Og ganske likt hva jeg forsøker å få til selv. Jeg har ikke vært flink i det siste da.. sklei helt ut, desverre.. men jeg må bare komme meg på rett bane igjen..

    SvarSlett