onsdag 21. oktober 2009

full rulle


Her ser du oss i går kveld med bilen til nest yngste.. som vi var langt oppi gokk en stan å kjøpte dette volvo-gliset. Kan skjønne det, hvorfor akkurat de ungdommene skal ha volvo uansett???
Det verste...i morgen må vi av gårde åhente bilen til ho nest eldste...stønn!! JAAA-en Volvo..:/

Huttre-metu så kaldt det var der, men gutten var jo så fornøyd, og jeg og gubben fikk en fin alene-tur<3

Det gikk med massevis med kaffe på den turen!!! måtte bare ta bilde(dålig mobil-bilde) av den teksten, hehe ;) passa på meg så utrolig!! ;DD

Volvo 240 glt....sånn fredrik, nå har jeg gjort det ;)


Mandag kveld var minstejenta vår i selskap, og der kunne de kle seg ut... og det ble prinsesse<3<3men>

4 kommentarer:

  1. SV: Så morro! =) Da håper jeg at jeg ser henne igjen ganske snart, så du slipper å vente så lenge.:) Også savner jeg henne da..:)
    Jepp, ut og SKAPE hendelser som gjør at vi lever...! =) ER bare så fordømrande vrient når man ikke er i humør...

    SvarSlett
  2. Ikke værst å være fjortis og ha egen bil, sier nå jeg!! =)
    Er vel ikke lenge til Maja får lappen nå eller? Morro! =)
    Volvo er jo en ganske trafikksikker bil, så vær gla du Solveig...:)

    SvarSlett
  3. jaja...vet.. ;D gjett om jeg gleder meg til å få de tinga, håper du får treffe veninna di snart!!! ble så gla jeg ;DD

    SvarSlett
  4. Åååh, det er noe galt med bloggen min, så jeg får ikke opp når noen har oppdatert! Har bare tenkt at det har vært uvanlig stille på alle sammen for tiden. Hehe. Så fint med Volvo til hele gjengen:) Og herlig bilde av Hanna da:)

    Men du, den I løvens gab-boka.. Du låner ikke den av pappa? Hans er blitt borte se. Hehe.. Hvis ikke der er dere, så kanskje jeg kan låne den en gang..? :) har så lyst til å lese den!

    SvarSlett