lørdag 24. oktober 2009

besøk hos landstil m / bilder




Hei, nå har jeg endelig fått bildene over på pc'n, og nå kan dere nyte bildene fra landstil ;)
Var såmye fint der,og hadde så lyst å ta med meg masse-masse, men ble helt overvelda...

Her ser dere den fine inngangen til butikken...kan dere tenke dere resten..?? ;))

Ohoho..her var det mye lekkert, kan jeg skrive under på,gode dufter,søte steiner medskrift, hjerter osv..<3

Tror ikke jeg har vært på en butikk med ett sånn utvalg av skilter!!! Æsj, jeg angra såå på atjeg ikke kjøpte det skiltet jeg titta på... landstil-i'm coming back to you ;))

Så mye fra tak tilgulv at øynene gikk i surr!! vakkert, hmmm...

masse pent igjen, men sjekk den spessielle osteklokka til høyre..phu ;)

Her holdt jeg bare på å dåne.. så masse pene bokser,kort, puter..ja allt ;)


Men, med dårlig tid og hjemmlengsel(men kunne ikke dra herfra uten å ha kjøpt noe!!!!) så endte jeg opp med to hjerter.det ene er fra elisabeth Dahl, eller noe sånnt sto det..
en kjempesøt lyslykt, og en sten som lukter kjempegodt og står amore på ;)

4 kommentarer:

  1. Det var virkelig en flott og koselig butikk med masse snasent pynt i!! =)

    SvarSlett
  2. Landstil som i nettbutikken? Ta meg med neste gang!!:)
    Jeg kommer snart etter boka hvis du er ferdig med den:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. jepp, selveste DEN butikken, miriam.. nr2, kåret i landet ;)følte meg litt kry over å ha snubla over den butikken, ha vært der og ha råd til å kjøpe noen ting der!!..var vel de minste tinga de hadde, men..hyssj..jeg har minne derfra<3<3

    SvarSlett