tirsdag 29. september 2009

soverommet










Endelig ble vi ferdig med vår soverom, ja, ihvertfall skapene hehe ;D))
sånn går det når man ordner seg så mange prosjekt på èn gang!!
Så etter uttallige turer på Ikea (selvfølgelig, kjøpte vi dører i to omganger, og presterte å kjøpe to forskjellige typer ://) så har vi eendelig greid å fått riktig sort over hele linja, hehe og nå fpr dere se resultatet. håper dere syns det ble like lekkert som meg<3
Her ser dere før og etter-bildene.. sender også med to bilder av noe som er veldig dyrebart for meg.
Det ene er ett sølv-speil, som er så koselig og som er fast innventar på soverommet ;)
Det andre, er en puff, som er i sin originale farve, som dere sikkert forstår, hehe!!
Men den er hjemmelaget og den har mormor og morfar hatt i alle sine dager, og så var jeg så heldig å få arve den når mormor døde( veel, ingen ville ha den ;) ) Men for meg må jeg smile hver gang jeg går forbi den, og jeg tenker på mormor hver gang jeg ser den puffen, så den er super-spessiel for meg!! <<3<3 Og so mormor hadde har også jeg garnnøster oppi den ;D
Er litt nyskjerrig jeg,har dere sånne små, ikke nødvendigvis nydelige, men helt spessielle ting dere vil fortelle om?? kom igjen-venter i spenning ;))

3 kommentarer:

  1. Åååh, så deilig med så mye skapplass! OG flotte dører! =)
    Hmmm... Jeg kommer ikke på en spesiell ting jeg er sånn spesielt gla i akkurat nå, -den må jeg tenke litt mere over=)

    SvarSlett
  2. bare tenke du monica, og skriv om det når du kommer på det ;) en utfordring, hehe!! håper å se deg snart, savner deg... kaffe?? takk forresten det med dørene ;) snille du<3

    SvarSlett
  3. SV: Ja, det var så morro å høre de diskutere det nede i stua, mens jeg lå i senga..:) Skjønte jo raskt at det bare var så stå opp da, -alt jeg ber David om å gjøre, delegerer han vekk til andre.. Stakkars Lill, hihi..:)

    Kaffe høres koselig ut, må få til det en dag.:) Jeg er bare litt... merkelig om dagen.. hehe... klems..

    SvarSlett