tirsdag 15. september 2009

kaos...

Jaa, nå sitter jeg her i mildt sagt kaos hjemme i stua. Halve kjøkkenet er montert, og halve kjøkkenet er flatpakka og ligger i "bonker" sånn rundt omkring..mer eller mindre over hele stua. Ja, la oss ikke være beskjeden, hehe..fra yttergangen og inn, er det ett systmatisk rot, eller kaos på ett høyere inerlektuellt plan, hehehe;))

Må le litt. hvis vi er redd for noe,må vi for all del ikke legge det ifra oss, da må det ned i sekker, vesker eller rett inn på rommet,ellers kan det bli kvalifisert som søppel, og bli hivi smmmen med masse annet skrap.

Og maten, jaaa, takk og lov for micro, toro-rett i koppen, og billige restauranter i sverige :o)

Ser ut til at det drøyer ei stund for at allt det elektriske og rør-greiene til vannet blir lagt ( grusommt dyrt!!!) Men det må jo fort på plass, så da gjelder det å få brae anbud... (vi glemte å tenke på det, så da ble detlitt venting på fagffolka)

Hmmm..hva ellers?.Joo..vi har krangla som bare det om blandebatteriet til den mega-vasken min!! Ser ut som jeg får stor bue på krana, men de andre detaljene fører ikke vvs-leverandørene. Ofte er sånne kraner som jeg hadde sett ut meg, litt italiensk, stor greie... er de skeptiske til å innføre, for de landa hadde andre krav eller noe sånnt.. UUUgh!!! irriterende, ssså :((

Nå må jeg sove,for i morgen skal jeg ta den endelige avgjørelsen angående blandebatteriet... og jeg tenker hardt på fliser.hva syns dere om natur-hvite, glatte fliser og "piffe" opp med ei og anna julerød flis innimellom, sånn at det ser tilfeldig ut i mønster? meninger, takk ;==))

2 kommentarer:

  1. Hei Solveig!Du er den heldige vinneren av konkurransen min, og jeg sender deg oppvaskmiddelet fra Greengate så snart du har sendt meg navn og adresse:-) Så koselig blogg du har, likte headeren din kjempegodt!! Gratulerer så mye med premien:-)

    Camilla;-)

    SvarSlett
  2. oppvaskmiddel?? Visste ikke at de hadde det også! wow, hehe...
    Ser levende for meg huset ditt oppe i hodet mitt=) med alt kaoset altså. Sånn er det når man holder på! gleder meg til å se litt etterhvert=)

    SvarSlett