onsdag 23. september 2009

Se min premie!!!


I dag på en ganske grå, høstkald og regntung dag kom deg pakke til meg. Hmmm, spennende ;) Ooog enda mer spennende da jeg oppdaga at den var fra Camillas romantiske hjem ;D)

Det var den premien som jeg vant hos ho på en konkurranse, og det jeg vant var en nydelig såpe fra green gate <3

tuuusen takk, jeg ble så kjempeglad,og denhadde tom rødt i motivet på flaska!! og rødt er litt av temaet på stæsjen på kjøkkenet, kunnet ikke passet bedre!! takk igjen, og masse klemmer ;))
legger selvfølgelig ut bilde av stoltheten (beklager kvaliteten på bildet,ble tatt i hu og hast, hehe)

3 kommentarer:

  1. Flott den der ja!
    Forresten så sier isabelle til deg i bloggen min at du kan få den derre røde sila hun har over ovnen.. Hvis du ikke allerede visste det=)

    SvarSlett
  2. what????!!! hvem hva hvor??? hvor kan jeg få tak i den???? hva koster den??? ÅÅÅÅ du er en knupp monica som sjekka det for meg!!!!!loooove you!!!! <3<3<3<3<33<3

    SvarSlett