fredag 18. september 2009

kino

I kveld dro maja og jeg tilAskim og så "jenta som lekte med ilden" den leverte til de grader!!
De som har sett den første filmen av forfatteren(huska ikke hva han het) filmen het"menn som hater kvinner" , ja da er du bare nødttilå se denne!!!!
denne er fortsettelsen på forrige film. Advarer bare mot typiske nordiske scener....ikke så mange, men de som er, er voldsomme, både sex, frivillige, og ikke...og andre scener. Og veldig detaljerte,så obs.obs!! Ikke ta med unge under 17-18 år på denne filmen, etter min og majas smak. står 15, men den er for drøy til det.Spessielt pga at den er bassert på så mye reallitert, er ikke noe fantassi-film, dette her...
Meget bra voksen film,men er glad jeg har Rune å krype innåt i natt.. <3

4 kommentarer:

  1. Hei.
    Tusen takk for komentar inne hos meg.Cognacen hjalp, jeg er bedre idag.
    Fin blogg du har, og stuen din ble så fin etter at dere malte. Gangen også. Det er jo så kjekt når det blir slik forskjell.
    Disse filmene skulle jeg også likt og se.
    Konkurranse hos meg som avsluttes ikveld, hvis ikke du allerede har vært der da!

    Ønsker deg god søndag.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. tusen takk ;) og den nydelige gaven, ble så irritert i går da jeg ikke fant ut hvor jeg skulle legge igjen kommentar om konnkuransen.. men, men jeg blir å følge med videre. morsom blogg du har med varierende ting du skriver om, artig!! klem tilbake-solveig <3

    SvarSlett
  3. Er det ikke litt sånn skrekkfilm? For hvis det er det, tør jeg ikke se den..:s

    SvarSlett
  4. vet ikke hvilken kattogorri jeg skal sette den i... ikke skrekkfilm, for da hadde ikke jeg tort!!! er så pyse, men jeg syns denne var skummel, for den var veldig realisstisk, hvis du skjønner?? kanskje spenning/krim/triller...?

    SvarSlett