tirsdag 22. september 2009

på baby-besøk <3<3









her om dagen var jeg på besøk til min kjære venninne Pia som nettop har vært så heldig å bli bestemor/farmor.
Jeg tok jo helt av da jeg så den lille krabaten, som forøvrig heter Nicolai <3 Jeg og Pia er like gammle, sønnen hennes(som fikkdenne nyydlige prinsen) og min eldste er like gamle...så jeg ble litt tankefull mens jeg satt der å kosa med babyen. Hmmm, dette kunne vært meg!!! hjælp, unga begynner å bli store ;//.... samtidig med at jeg satt å fleipa med Pia at ja, nå var ho gammel nå, så, jaaa...greide jeg ikke å skjule det faktum at jeg faktisk var sjalu!!
Jeg vil gjerne at ungene venter noen år...men oss bloggere immellom..uff, jeg kan nesten ikke vente til jeg blir bestemor selv, jeg!!
Steffen som er pappa'n til denne gutten, har jeg kjent noen år, å han vet alt om meg og unger, hehe...så han lot meg få være sånn ekstra-bestemor<3<3
Og ja, ho blonde jenta på bilde her er Madelen, lille Nicolai-prinsen sin tante ;)
Ho med fletta er Pia ;) og ho med det store gliset er bonus-bestemora, hehe ;))

2 kommentarer:

  1. Hehe:) Så morsomt..:) Du kommer til å bli en morsom og god bestemor når den tid kommer, og Maja er jo igang med treninga i barnehagen, så hun blir nok en super mamma hun også=)
    Men jeg syns også at de burde vente litt til ja..=) Nyt ungdomstiden, og etterhvert forhold/ekteskap, og reise litt=)

    SvarSlett
  2. sååå enig, monica!! takk for komplimangene, du er så søt og snill du<3

    SvarSlett