torsdag 17. september 2009

Life goes on ;)

I dag har vært en stor dag på flere måter.
Whisky, vår kjære fantatiske hund, har vært "gigolo" på utlån hos ei tispe i dag. Hele seansen foegikk på altanen, og jeg fikk allt på tape!! så blir lagt ut bilder av det også, men ikke i dag/kveld/ntt, for jeg er så trett...hehe...

Det andre er at jeg var å fikk hilse på barnebarnet til veninna mi ;) vi er like gammle, jeg og ho, det er sønnen hennes og marius(sønnen hennes er han som har sørga så ho ble farmor) Rart når jeg satt der med den lille bylten...dettekunne vært mitt barnebarn, jeg har gamle nok unger til det!! skremmendes, men også koselig ;) (VENTE TIL DERE ER GIFTE, IHVERTFALL) Men mens jeg går og verker etter å bli bestemor, så får jeg kalle meg resservebestemor til steffen som jeg har kjen fra han var bare gutt-ungen ;)) blir å legge ut bilder av babyen, farmor, og babyen og wannabe-bestemor<3

Og-jaaaa, så har jeg jammen vunnet en sånn konkurranse på en blogger-side, der du legger deg til og skriver noen ord.. og vips så hadde jeg vunnet noe såpe fra greengate ;o) passet jo såå bra nå somvi får nytt kjøkken å greier!! vet ikke helt hva det er, men..hehe,alle de der bloggerne på interiørsidene nevner greengate, så må være et heftig merke,eller hva;-))

3 kommentarer:

  1. Greengate ja, det er jo bare ett helt nyyydelig merke..:) Selv ønsker jeg meg ting innen serien som er grønn med hvite prikker.. I kaffekopper vel og merke.. Men jeg bruker lixom ikke penger på sånt, desverre.. Prøve å ta meg sammen.. Er desverre litt mere gadgetfreak jeg da..

    SvarSlett
  2. skjønner deg godt. men denne ble brått gratis da, så da takker og bukker jeg , hehe ;))

    SvarSlett
  3. Hei du.
    Så nettopp at du hadde vunnet :) Så moro! Og så akkurat nå, til det ny kjøkkenet :) Gratulerer...
    Bestemor ja... hm.. ikke sikkert det blir så lenge til, hehe. Rart det der. Når ble vi såå gamle da?? Har jo akkurat vært ungdom?? Har jeg ikke det da?? hehe

    Suss fra meg

    SvarSlett