onsdag 23. februar 2011

vår-fornemmelser

Sola skinner ute, februar er snart over.. jeg føler at det snart bare skriker V Å R overallt jeg ser!!
HærligSmilefjes Føler overskuddet komme og det er bra..for om ei uke raser det inn folk fra hele landet, så da må huset være ryddig og reint!
DSC_2767_2222
blomster jeg fikk fra min kjære gifteklare datter
Og nå lurer du kanskje på hvordan det går med dietten? joda..lever enda. Utrolig ikke så lite energi som jeg trodde!! Regna med mere trett osv..men det uteble, bare sult for min del. men det er mere over nå også Smilefjes
I dag 3 dag:
kan jeg spise i tilleg til suppa, all frukt jeg vil(unntatt banan) og all grønnsaker jeg vil. og drikke som vanlig.
tumblr_l10wrqlK6j1qbyp9zo1_500_large
Ha en flott dag videre ♥♥♥


Klem solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar