torsdag 24. februar 2011

Skrekk:/

I dag er det dag fire… og skal bare spise suppe og bananer….usj. Skjenner at jeg føler avsky bare jeg tenker på suppa, så den orker jeg ikke å lage engang. hiver innpå to bananer..sunnt?? tror ikke det… Så har vi tuuusen ting å gjøre i dag, drar fra den ene plassen til den andre, og kjenner jeg bare glir helt tom! Da blir det bestemt..delvis av meg, som er halvdød av lavt blodsukker, og delvis av min datter.. at nå går vi å kjøper oss mat. ÅÅåååå-det var deilig det!!!!! Kinesisk Smilefjes med åpen munn Stekt ris og noe kjøtt-greier, mener det er sånn rimelig sunnt, eller?? og farris ved siden av! SÅ, jaaa har vel sånn rent teknisk strøket på denne “greia”..men det var det eneste jeg tok utenom noen bananer, så mener at egentlig så er jeg ikke så på villspor Smilefjes som blunker hæ?
check_large
Jaja, samma det, spist er spist, og godt var det!!! I morgen skal dere få se noe fint jeg har handla
Klem solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar