fredag 25. februar 2011

En “syk “ dag

Vel..vi har faktisk syke tilstander hos oss i bokstavelig form hemme om dagen nå. Må si det er litt skrekkinngytende med tanke på bryllup om en uke, og allt som skal gjøres, alle som skal overnatte..hue spinner bare jeg tenker på det!!
Og her ligger det altså i løpet av ett døgn tre stk i feber over 39 grader…Med andre ord –halvparten nede for telling, resten hangler.. dette må gå veldig fort over, ellers ligger vi veldig tynnt ann!!
DSC_2823_2278
stakkars hanna-mor er helt utslitt…<3
DSC_2820_2275
Det hjalp litt med halspastiller, eos-lippomade og en god klem da jeg kom hjem fra apoteket .)
DSC_2815_2270
Jaa, i dag har jeg syndet… etter å handlet div til de syke, snubla jeg over nystekt grandis , og jeg bare greide ikke motstå fristelsen… ble to stk på meg Smilefjes med åpen munn har ikke dårlig samvittighet heller..ble det og den snapplen, utenom suppa og kylling som jeg hadde lov å spise i dag.
Ble desverre ikke noen shoppingbilder i dag..får bli neste gang.. ha en kjempefin helg Smilefjes som blunker
Klem solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar