søndag 31. januar 2010

Overraskelsestur!!

Gjett hvor vi har vært det siste døgnet?? Skal si det jeg..I Gøteborg ;)

Vi dro hele family’n i går, bare sånn helt spontant(gubben hadde fått tak i noen billige rom) så bare tok vi å overasket ungene med en avslappnings-tur til sverige!! Ble massse shopping på meg og Maja da, mens resten tok det piano, hehe…

Har kanskje nevnt det før, men vi er en familie som har en del sykdom. Og da må vi gripe de gode dagene og passe på å ha masse kvalitetstid tilpasset hver og enkelt samtidig som i en familie ;) Blir sjeldent sydenturer eller hotellovernatinger i det hele, men det det handler om er å skape gode øyeblikk og minner, så om man ser en film sammen som familie, plukker blåbær eller drar til kina så er det kvaliteten av samværet som teller…

Vel, nok om det..vi i Gøteborg, hotellrom m/badekar!! wow<3<3 jaja, Forteller mere om allt dette senere og legger ut litt skrytebilder også etterhvertom hvor/hva og hvor mye.shoppis…(glise) Nå har jeg bare lyst å vise dere noen bilder jeg tok fra bilen ut av vinduet… satt og leka meg med iso’en…høyt og lavt, opp og ned..HJELP!!!! hva heter det naå man reguler den på det laveste , litt opp så heel til det øverste!!!`??? well…det satt jeg og kosa meg med og syns det ble lit artige bilder, syns nesten de som ble helt ute av fokus ble best, der du bare ser lys-stripa, eller hva syns du?

P1313735 P1313738

P1313749 P1313756

P1313759 P1313763

P1313761

Min favoritt. Hva er din mening? Er du for det mere tradisjonelle?

Klem solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar