mandag 11. januar 2010

Elleville dager!!

I går kom Anette hit med cameraet mitt og forklarte (prøvde ihvertfall) hva som var grunnen til at jeg ikke det til å ta bilder .... det var rett og slett mangel på lys-så da sto bare cameraet å "stanga"
frem og tilbake, altså med andre ord, greide ikke å fokusere sånn som jeg forsto det... :(
Men det brae her er at det er jo bare åslå på lyset, ta bilder om dagen eller kjøpe enn sterkere blits ;) deilig med kyndige og gode og så snille venner!!!
Så mens vi drakk kakao, snakka litt om foto, så avtalte vi å ha noen dager da vi skulle ta litt bilder, andre dager med redigering, forskjellige temaer...sååååå bra!!! Rene jule-aften<3<3>
Jeg er så gira og så glad for at noen endelig orker å lære meg noe om dette cameraet, at jeg vet ikke hvilken fot jeg skal stå på-JIPPI ;D)

Og for å riktig gjøre en grandios start på det hele, dro maja, Anette og jeg til Ski og kjøpte camera til Maja. Maja kjøpte seg ett Nikon 3000 ;)

Så nå må jeg bare bli rik, for det er noen ting på min "må ha liste" som koster litt..... bl. a macrolinsa, og den blitsen,stativet er ikke så dyrt... men så noe annet gøy i dag- ei sånn linse som var lealaus, artig sak, hehe. da blir det du fokuserer på helt i fokus, og det rundt litt sånn i bevegelse-aktig...skjønner? greier ikke glemme den... hmmm, jaja-god natt <3

Klem solveig

3 kommentarer:

  1. He he he det var en koselig dag i går:)Den linsa du prater om på slutten heter Lensbaby :) her er en side om de. På engelsk vel og merke :P he he he
    http://lensbaby.no
    :D prates snart..

    SvarSlett
  2. Så koselig med gode "kamera"ter :)
    Hyggelig å dele en felles interesse, og hjelpe hverandre til å bli flinkere :)
    Anette er jo veldig flink med bilder og kamera-ting :)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. Så gøy! =)
    den linsa hørtes morsom ut, den nettsiden må jeg ta en titt på..=)
    Blir morro å se bilder fra deg etterhvert=)

    SvarSlett