mandag 15. juni 2009

stress...

har vært noen dager siden sist jeg har skrevet her, men det har vært så masse som har skjedd rund her. Marius har flyttet hjem. Felix, vår kjære katt er død, vi har gitt bort kattunger(fått fine hjem) beholdt Cruella ;)...blir etterhvert ett eget innlegg på henne!! ho gjør så masse ugagn, atte.. ;))
Har vært i Sverige på venne-tur, dro deretter til Drammen til ett vennepar av oss, ble varierende med søvn pga, alle tlf til/fra sykehuset med mamma, ett-åringen deres som hadde ekstremt brae lunger!!! og jeg og gubben som sliss om senga, hehe.Men trivsels-faktoren og kosen veide opp mot det<3
Etter det har jeg stort sett sittet i tlf, og sjekket flytider, sittet i tlf igjen og allt dette er for min kjære mamma er alvorlig hjerte-syk, og jeg føler meg så utrolig hjelpeløs her i sør når ho bor 100 mil nordover!!!
I morgen drar ho med syke-flyet til tromsø for å bli utredet, så i løpet av morgendagen /onsdag, burdejeg vite nok til å ta en avgjørelse om å drt etter til Tromsø. da vet jeg hvor lenge ho blir der og hva som skal gjøres.
Blir spennende å se åm det blir stevne i sør eller i nord....
den uvissheten og usikkerheten er ikke noe bra.Kjenner at hver fiber i kroppen min vil til mamma nå!!! men må være rassjonell, og fornuftig, planlegge...
ikke min sterke side...
Allt er kaos!! Ho der oppe, stevne snart, og ledig distrikt..allt er besstilt og bettalt..hjelp! ikke har jeg fått handla allt til stevne, klær og sånn,blir hellt stressa!!! stønn...må bare legge allt sånn til side og stole på at det ordner seg,og konsentrere meg om mamma akkurat nå, så vet jeg at resten ordner seg ;)

4 kommentarer:

  1. Oy, høres ut som stress ja.. stakkars. ikke noe godt å ha det sånn.. blir for mye for en..
    Jeg ahr ikke noenting klart til stevnet selv, hvis det er noen trøst.. Ikke noen nye plagg her igården..
    heldigvis har jeg hytte/leilighet iallefall, som jeg skal dele med en venninne.. Nå gjelder det å klare å skrape sammen penger til den helgen..

    SvarSlett
  2. Ooooooog, lykke til med moren din..:) Syns du skal ta deg turen opp jeg, for da får du ro i sinnet. Tror jeg.. Eller kanskje du bare blir mere stressa. Men da kan du iallefall være glad for at du har en omsorgsfull og snill mann som tar ansvar og stiller opp..:) Han ordner vettu..:)

    SvarSlett
  3. takk, kjære monica ;))
    blir nok å dra oppover, ja. klem

    SvarSlett
  4. Uffameg, det høres ikke noe godt ut.Uvissheten er ofte verre enn noe annet. Og avstanden... Men det går nok bra vennen. Prøv å ta en dag av gangen. Se først om det blir noen tur, og så kommer det andre til å falle på plass.
    Synes ofte det tar litt av med stevneklær. Trenger ikke alltid å være noe nytt. En omgamg med litt vask og et strykejern gjør underverker. Jeg har sluttet å tenke at jeg alltid må ha noe nytt til stevne. Har jo mer enn nok fra før egentlig ;)
    Og så har du jo muligheten for litt avreagering nede i gata, over en kopp kaffe eller fem ;)
    Tenker på deg/dere! Hold ut!

    Suss fra meg

    SvarSlett