søndag 28. juni 2009

Hei igjen .))

Nå er jeg kommet hjem igjen, som dere ser ;) Mamma er bedre, men langtfra bra...
kunne ha skrevet en hel avhandling om sykehusene i "rike" velferts-norge!!!!!
men...over til Mysen, hehe..
her går ting i turbo-fart. ting skal ordnes til stevne og ledig distrikt, og jeg ligger RIMELIG etter...hmmmm...jaja!!
Har fått kjøpt kjole til Hanna og nye sko, så greier vi oss nok ;))
Skal å få tak i noe blomster til altanen i morgen. I dag har vi grilla og handla litt i siste liten-stæsj til stevne, og nå sitter jeg bare å roer hue og koser meg med en amstel, hehe...
mere oppdateringer etterhvert om nordoverturen med bilder, så følg med ;D

1 kommentar:

  1. Så trist at mora di ikke er helt bra.. skulle jo vært BRA nå syns jeg.. Håper hun får det bedre kvikt!
    Jeg også henger laaangt etter med stevneforberedelser.. er iallefall glad for at vi har ett sted å være. David blir hjemme han, så jeg skal være sammen med en venninne...:)

    SvarSlett