fredag 12. juni 2009

helg

nå er det endelig helg, som det så fint heter....men jeg er utslitt allerede!!!
Har vært så mye styr med det ene og det andre, og så har ryggen fått swg en smekk, så jeg skal til kiropraktoren til tirsdag å få sett på den,mens legen får henvist meg til mr og noe annet som jeg ikke husket. I dag skulle bare være en avslapperdag med Pia og johny i sverige, dajeg ble oppringt av mamma...ho har vært på overvåkningen i natt, og blir vel på sykehuset ei stund.. noe med hjertet, blir henvist til ekspert såfår vi se hva de gjør med ho. var noe forkalkninger osv...sitter å vet ikke når jeg skal dra oppover, veier før og imot, langt å dra..men vil jo være med mamma da!!
Veel,fikk nå kosa oss i sverige alikavel, men nå vandrer tankene..
Bra vi har håpet om en bedre verden friskt i minnet, sier nå jeg ;)

4 kommentarer:

  1. Ja, og den kommer fortere enn vi aner. Tenker på deg og dere <3

    SvarSlett
  2. Oy, skummelt med mammaen din.. Håper hun har det bedre nå?

    SvarSlett
  3. nei, egentlig ikke. ja skummle greier.. :(
    får vite mere i disse dager hva som feiler...

    SvarSlett