onsdag 10. juni 2009

kort om mine interesser ;)

Siden jeg kanskje treffer på noen som ikke kjenner meg her, så kan jeg jo oppdatere med å si litt mere om meg. Har mine fire barn som min store lidenskap, og gubben da<3>
Så har vi katta Thea og hennes kattunge Cruella. legger ved noen bilder av de. må få med at vi har ett marsvin og ei rotte også...ja, og så har vi hele familens trubadur.. bichon havanes-gutten whisky, som forøvrig melder seg villig til tjeneste!! ;) Ellers er vi vel en aktiv familie som liker å være sammen med gode venner, men også ha de berømte kvalitetstidene med ungene. De blir så altfor fort store...<3<3>


Det du kanskje IKKE visste var at jeg med årene er blitt utrolig glad i å hekkle og strikke!! spessielt luer og skjerf :-D)

Akkurat å skal jeg prøve meg på noen puter, kopp-håndduker og gryte-kluter ,)
legger ved noen bilder av mine første hekla/strikka div..
sånn, det var litt om hippie-inspira fra nord-norge :))

2 kommentarer:

  1. Du er kjempeflink til å hekle! :)
    Skulle jeg gjerne lært meg en dag jeg også..:)

    SvarSlett
  2. takk, vi kan ta en dag, så lærer du det på straksen!! ;))

    SvarSlett