onsdag 18. mai 2011

for dere som lurer..

Jada, jeg trimmer enda (blodslit) og prøver å spise sundt..ikke helt enkelt med sukkerhungrie tenåringer i huset. Men så var det den fantastiske selvkontrollen jeg må ha da :/
5162313762_6754fc54ce_z_large
Trener fast på treningsstudio, så det er  faktisk gøy Smilefjes som blunker spessielt når vi er flere som trener sammen. Og når man prøver litt forskjellig.. jeg har en tendens til å kjede meg
rimelig kjappt, så takk å lov for variasjon!! pilates, tredemølle, sumba..tja, you name it Smilefjes som blunker
5422233889_75543488e5_z_large
Største utfordringen er selve dietten, støøøn!!! hater å gå åå suge på en selleri… Jo mindre og sunnere jeg skal spise jo mere tenker jeg på detTrist fjes så har kommet frem til flere og mindre posjoner pr dag, og i og med jeg trener kan jeg belønne med med litt snacks i form av en skål kesam m/ frukt eller en kopp popcorn til kvelds Smilefjes med åpen munn
Klem solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar