søndag 8. mai 2011

feiring fire dagers til ende…

dere er sikkert litt lei å høre om den bryllupsdagen..men jeg visste ikke at det skulle bli så oppdelt, og omfattende..å jeg må jo dele det hele med dere!! ;D
Onsdag var det som sagt bryllupsdagen vår. Rune fikk gave fra meg. han beklaga at min var litt forsinka, jeg tenkte ikke noe over det..gikk på trening. kosa oss til kvelds med unga, så var det natta Smilefjes
Neste dag..var kommet blomster fra venner, Svigers kom overraskende og vi kosa oss med god mat og godt selskap, og ett “hint “fra Rune om hva som kommer, men må bestilles Smilefjes som blunker
Så kom fredag. Phu..Da skulle vi kose oss og slappe av..Da dukka gubben opp med ny gave-kopi av bryllups-buketten vi hadde for 20 år siden!! Ny koose-kveld Smilefjes som blunkerSmilefjes som blunker
Lørdag skulle vi til ett vennepar å spise middag og kose oss med barna. gledet oss masse!! Da vi kom dit var det så mange biler der…hmm…før vi rakk å reagere noe mere så  ble vi overfallt av de hjerteligste gratulasjonene og en artig hjemmelaga sang for anledningen. Flere vennepar med unger hadde “rottet” seg ihop å laget overaskelsesparty for oss!! ♥♥
Det var en helt fantastisk kveld, med sjampagne, god mat, latter, unger som leka, kaker,gaver nydelige mennesker…jaaa kan ikke beskrives med ordSmilefjes Det var ett minne for livet, noe vi vil bære med oss i hjertet vårt for alltid. Tuusen takk vennene våre som gjorde sånn stas på oss.  ♥♥
(bilder kommer)


Klem solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar