lørdag 7. mai 2011

en helt fantasstisk mann…

er min kjære Rune gjennom 20 år! På de  åra har vi rukket å flytte fra kalde nord til (litt) varmere sør, med en mellomlanding i trøndelag.  Det vil si at med de fire barna vi har, er to av de født i nord-norge, en i trøndelag og minste her i sør ,)
Gubben har tydeligvis gjort leksa si mere enn jeg kunne drømme om.. for i går kom han med en “kopi” av brudebuketten som jeg hadde under vielsen vår 04.05.91
Hva skal man si til noe sånnt??..jeg ble helt satt ut! ♥♥….at han tenkte på noe sånnt da:-*
Jeg har jo prøvd å bevare den originale buketten..men etter div flyttinger er det stort sett bare silkebåndet igjen…så dette ble jeg rørt til tårer av DSC_3338_2766
Dette er buketten han hadde fått laget. kun nellikene som var en liten nyanse anneledes Smilefjes som blunker buketten er helt enkel, noe som jeg valgte med omhu for 20 år siden. først og fremst fordi jeg var/er veldig enkel av meg. samtidig hadde vi ett bondebryllup, så blomster og grønt skulle vøre litt sånn som mamma og besteforeldre husket sine buketter.
Bordpyntingen var laget med einer, grønt litt nelliker.. gannske enkelt. gammel, bondsk stil ,)
hmmm…minner


Klem solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar