onsdag 5. januar 2011

rigget oss på plass..

Jaa, så var vi her igjen da Smilefjes Fredrik er ferdig hos legen med bøy og tøy og hvordan går d med deg?..Vi har vært i samtaler her og dær, og vi har selvsagt sjekka lista over alle lister: nemlig meny for uka!! er i grunnen det som er det store her, det ene måltidet og så det neste..ja, må ikke glemme at vi har noen bloprøver og en track-it i morgen. Men en ting kan jeg love deg-det får du IKKE bilde av!!!! Smilefjes som blunker
Har lovt fredrik, ingen bilder herfra, og da blir det sånn !
Ellers har vi vært å handla, etter å fått inn kofferter, dataer og div nødvendigheter…
moving6pf
men jeg må skryte og si at jeg frmdeles er flink og drikker te, vann, og kjøpte meg yoghurt. og spiser frukt. bare Fredrik fikk sjokolade og brus. Jeg hadde tom eget brød med hjemmefra. flink, eller hva?
Diet
Ha en flott og snøete dag videre <3
Klem solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar