mandag 17. januar 2011

blå-mandag

Etter en hærlig helg med masse besøk, kosestund med familien..litt for mye av mat og kos..
så kom mandagen og slo meg midt i ansiktet som vanlig. hvorfor bli overasket?? Samme greia som forrie uka, er jo reppitisjon-men jeg blir like forbausa hver mandag. Uff, opp å trene, spise sundt, jiiihi ;/
Nå har jeg drevet i to uker og nå må det jo snart komme inn i blodet på meg og jeg bare “føler trangen til å MÅÅ trene”… eller? Uansett , jeg gir ikke opp Smilefjes som blunker
Og på toppen av det hele stakk svigersønn av gårde med to av katte-bebisene, så nå sturer både jeg, kattemor og hunden…
4394205222_e47fea39c8_o
En vakker dag folkens… en dag Smilefjes som blunker Smilefjes som blunker hihi ..

Klem solveig

2 kommentarer:

  1. Er du så flink til å trene ? Flott ! Eg er ikkje flink i det heile tatt.

    Den boka er litt slik at han parodierer over andre forfatterar. Så det er mest morsomt om en har lest dei andre forfatterane som Knausgård, Solstad, J.K.Rawlings og slik først. Han er liksom sånn han er på Nytt på nytt :))

    Nei, er det ikkje tid for en kaffe og en trøffel eller lakrisbåt ??

    Petrineklem

    SvarSlett
  2. Kan godt ta litt tid det der.. Har trent (ordentlig) siden oktober nå, og kan ikke si det sitter i blodet enda nei. Hihi:)
    Men litt lettere å komme seg opp av sofaen tror jeg det har blit.. Bittelitt i hvert fall:P

    SvarSlett