lørdag 15. januar 2011

gave fra svigersønn

Torsdag kom vår kjære svigersønn hit til østfold for helgen. Det er bare 1 1/2 mnd igjen til  bryllupet, så det er mye å planlegge og masse å handle inn. Skulle tro brudeparet var helt tullerusk av all planleggingen, men det første han gjorde ( etter å ovnfavna Maja da) var å komme med en pose til meg… Hmm hva ER dette??? og hva tror du??.)
Gutten husker at jeg ble helt betatt av “tante Brun” i Ålesund, så han hadde kjøpt med en eske trøfler derfra –til meg <3<3
gjett om svigermors drøm!! Smilefjes som blunker
DSC_2336_1870
Ha en fortsatt flott helg ;)

Klem solveig

1 kommentar:

  1. Å så heldig du er som har en slik kjekk svigersønn !! Eg har to kjekke som forsyner meg med lakrisbåtar, for det er vår greie :))

    Ha en fin dag vidare og lykke til med brylløps planlegginga !!

    Petrineklem

    SvarSlett