onsdag 19. januar 2011

Gotteskåla til han far

Denne skåla jeg skal vise nå en unik sak… Tror de fleste har vært bori det enten til bestemor, eller har det selv.
Både jeg og min mann vokste opp med bestemødre som hadde sånne  sukkertøy-skåler fyllt med polkagriser eller kamferdrops Smilefjes som blunker
Vi kom over ei lignende på brukten for ei stund tilbake , og den bare måtte vi kjøpe. tror vi ga 5 kr for den Smilefjes Og den har vært ett yndet objekt for våre våksne barn som mer eller mindre har ranet den, hihi..og veeldig spennende for de mindre barna som kommer på besøk SmilefjesSmilefjes
Er SÅÅ spennende å få ta av lokket og få ta seg een drops av den skåla, altså!!
Arti-gleder meg til jeg blir enda gammlere og får masse barnebarn som jeg kan fore, hehehe , neeeeida…de skal få frukt også.. tuller bare Smilefjes som blunker
DSC_2114_1667

Klem solveig

1 kommentar:

  1. Bestemødre har lov til å skjemme bort!
    Jeg har også en slik skål som er ganske gammel!
    Ha en fin dag !
    Klem fra bestemor!

    SvarSlett