onsdag 25. august 2010

skolestart…..

Ja,tenk nå er det høst og nytt skoleår igjen… mine to største er i jobb, mens mine to minste skole-troll er rukket å begynne i 10-klasse og 4-klasse.

Rart å tenke på..syns denne sommeren gikk så fort!! Ikke noe særlig imponerende vær heller.. noen turer hit og dit, så houiitsj!!!-HØST…rart….

men litt deilig også. Det å komme i rutiner, handle inn te-lys, ta frem tekoppen, tenke kakao og krem, varme i peisen…onepice-masse morro selv om vi går mot høst…

DSC_0848_434


Klem solveig

1 kommentar:

  1. Hei på deg :)

    Ja, tenkt no er sommeren over for denne gang, men han skulle visst komme igjen neste år også :))
    Hausten er ei fin tid, synest eg, mi favoritt-tid faktisk :)

    Det var da eit supert viskelær, det grønne. Eit slikt kunne eg godt ha tenkt meg til alle flausene mine :)

    Kjempekoselig av deg og stikke innom bloggen min ! Setter pris på å sjå deg :)

    I morgon skal vi på loppis ! No må eg prøve å vere flink og hegne meg, så eg ikkje kjem heim med berre rusk og rask !

    Ha ei riktig fin helg og kos deg med te-lysa !

    SvarSlett