torsdag 5. august 2010

handle-sprekk og kose kveld

Før vi dro på ferie, hadde jeg og mannen min noen dager alene uten unger. Veeeldig uvant, godt, men uvant…. Så da måtte vi finne på noe så det ikke ble så stille hjemme og mamma bare satt og savna barna sine, hihi.

Ski storsenter kurerer “gruff”, så der endte vi, med litt shopping, cafe og kos.

Fikk tom tyna gubben med på en butikk som jeg har sikklet ettter i månedersvis, og nå var tiden inne for å la tårene strømme ;) og-jepp, det funka, ut kom jeg med en veske med noen greengate-produkt i!!! wiiii

Her er hærligheta jeg har handla den dagen:

DSC_0146 DSC_0151

DSC_0149 DSC_0152 DSC_0195 DSC_0198 DSC_0200 DSC_0202

VaR det ikke vakkert? Må bare skryte litt selv, siden det nok blir leeeenge til neste gang siden min kjære datter skal gifte seg til våren og da går pengene dit i år… ;)

So long


Klem solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar