fredag 2. april 2010

Nå er den ferdig!!!

Husker du jeg drev å strikka på ei hvit lue? Jeg viste dere den, og skrev jeg skulle lage i svart og ei litt rar ei i multi-farver… nå er den eeendelig ferdig!! Den i multifarver og dusk, var det min kjære datter på 17(som forresten har greid teoriprøven!!!!) som besstillte. Ussjameiien, tenkte jeg, da jeg sto på butikken og så på garnet som ho ivrig plukket ut….dette blir ikke bra :(

Men, jenta må jo få bestemme selv..og en ting var jeg bestemt på at ho skulle bruke den og..Moahahaha!!! :DD

Jeg syns jo de klassiske hvite og den supre svarte ble lekker, men må innrømme at når den “stygge” multi-lua le ferdig, så ble den ikke så verst. Men ikke noe for meg……

skulle egentlig lage ei i babyrosa til minstejenta på 9, men etter at ho så storesøster si, ville ho også ha ei nesten likedann med dusk!! skrekk :// Den skal være cerise, babyrosa, og hvit dusk..jaja-hva gjør man ikke for disse barna?

P4014406P3314400 

P3314401 P3314403 

ha en god helg-klemSolveig ♥♥♥♥

 

1 kommentar: