torsdag 19. november 2009

Hmmm….noe forslag?

PA191426

PA191427

Har sånn wester’n look på inngangen til stua. De var her når vi kjøpte huset, og vi alle syns det er veldig koselig med den type skille mellom gang og stue ;)

men er litt usikker på farvene… de har vi bare latt være som de var.. mens resten er pusset opp og er i kaffe latte. vil ikke ha hvite “dører”, men lurer på om det fins noe som får de til å virke litt sånn rustikk,antikk og gamle i litt andre farver..?

forslag tas imot med takk ,)


Klem solveig

4 kommentarer:

  1. Jeg synes de er kjempestilige, og dere må ikke ta de bort i hvert fall! Men oppussing er vel alltid gøy!:)
    Skal vi se.. hva var det jeg leste om da.. som hadde vært kult her.
    Tror det var hos Stina. Skal komme tilbake til det:P

    SvarSlett
  2. Her er det!
    http://hemmapalandet.blogspot.com/2009/11/i-somras.html

    Vet ikke hvordan det hadde blitt, men det var det jeg tenkte på når jeg så bildene dine:)

    SvarSlett
  3. Jeg ville malt alle hele murveggen HVIT, og så de slengdørene mørkebrune..=) Helst skulle dere pusset dørene ned, og bare beiset de brune. Om dere ikke hadde tatt MØRKEbrune, kunne dere kanskje tatt en lysere bruntone også. Det hadde blitt vakkert..=) =) Og en kontrast mot den da HVITE muren. =)

    SvarSlett