onsdag 1. september 2010

høst-forsett!!

I dag fannt jeg og maja ut at nå var tiden inne for å plante høst/vinterblomster, og så vi gorde. Men så ble vi helt bitt av basillen som het “høst-rengjørings-mani” ;)

Vi rydda på altanen, plokka inn all sommer-blomstrene til vinter-lagring, men DA oppdaget vi jo at enkelte rom hadde forfallt litt iløpet av sommeren og trengte ett lite løft! Så over en kopp kaffe fannt vi ut at vi hver dag fremover skulle ta ett prosjekt i huset, ett rom og “shine “ fullstendig!!

DSC_0198

Mannen min ble jo helt fra seg av lykke da han hørte om planenen våre, vaske vinduer, flytte om på rom osv…han ble jo helt i ekstase, hihi. Faktisk så gla at når vi nevnte at vi trengte mere oppbevaringsplass på romma og lurte på om han kunne ordne sånne små skap i “skråen” der man ikke greier å gå som det samme, sa han ja tvert!!

Jeg må si at jeg er supersliten etter dag en, men er full av ideer og gleder meg til å vokne i morgen og begynne på neste prosjekt. (gleder meg spessielt til at gubben skal lage sånne skap, så vi får stuva bort litt!!)

Ha en fortryllende natt… ,)

Klem solveig

4 kommentarer:

  1. For et superpositivt og herlig innlegg! :) DET må jeg si, hehe.
    Er nødt til å komme opp en dag, og se hvordan det blir da ;) Flinke jentene! :)

    Og spennende med de skapene! Blir nok flott og praktisk, kjenner jeg gubben din rett :)

    Suss og klem fra meg <3

    SvarSlett
  2. Hei'a!
    Måtte bare stikke innom den fine bloggen din.. Håper alt er bra med dere..
    Men etter det jeg leser i innlegget ditt, så virker det som dere er i form og full av ideer.. Herlig!!
    Lykke til!
    Klem Hilde
    Ps. Husk på at dere er alltid velkommen ned til oss, ta med Maria og Tormod også, det hadde vært gøy!!

    SvarSlett
  3. Kan du ikke sende over litt arbeidslyst ?
    Dette hørtes spennede ut! Klem!

    SvarSlett
  4. takk alle sammen, men uten maja, så hadde ikke arbeislysten vært så innmari stoor..hehe. Ho har kaffen klar om morgenen og smilet på lur, og da kommer inspirasjonen og dagen blir fin ;)

    Hilde: tenker stadig på dere!! ikke føl dere for trygg, hihi, driver med bryllupsforbedeelser, men rekker nok å samle krefter der ei helg. hadde vært hærlig og utrolig oppmuntrendes!! <3

    SvarSlett