torsdag 2. september 2010

atter en nydelig dag er gått..

Ja, nå er det kveld og jeg er stuptrett, men tenkte jeg måtte legge inn rapport for dagen. Sov nesten ikke natt til i dag da hodet var fyllt av gjør det selv-ideer..og interriør spiren i meg tok helt fyr.. :/ Så der lå jeg da…, og da jeg endelig sovna-vokna jeg av ei lita jenta som rimelig høylytt erklerte at de klærne jeg hadde lagt frem ikke dugde, for hun hadde aktivitetsdag, noe ho kom på når ho sto opp..og da var allt i hindre og ti!!!!! Hun måtte ha joggebukse! IKKE sånn vanlig, asså. Men sånn glatt stoff, bare så jeg visste det, for det var det de brukte på idretsdager!! jaja..det var jo bare å kare seg ut av senga-stønn!! :// opp skulle jeg jo uansett, men ikke med en sånn bråvåkning, trodde jeg..Her var det bare å roe ned jenta med litt frokost, få ho til å skjønne at allt kom til å ordne seg, det var bare å bytte ut noen klesplagg, så var ho i rute igjen.

Imens så var det å bøtte innpå kaffe, masse kaffe!!!!!!!

Etter en halvtimes intens motivering og oppmuntring osv så gikk jenta glad og fornøyd ut døra. Min litt eldre sønn som går siste året på ungdomskolen kunne ikke skjønne allt stresset, trakk på skuldrene, sa “ha det” og slentret avgårdet…hummre….:#

Alone at last….tenkte jeg…hærlig!!! bare jeg og kaffekoppen ;)) Så slo det meg-Neeeei, det er jo i dag jeg skal fortsette på sunnhetskuren min!!! eeehhh..jeg mener JAAA-hhehehe ;D

Så nå har jeg husprosjekt OG sunnhetskur sammtidig..har jeg tatt meg vann over hodet??

Nei-solveig, dette går bra, pust!!! dette går bra!! ja det gjør det!! ….gjør det?? :/

En super-dupernyhet i dag er at gubben faktisk allerede har tatt mål av de skapa, og skal begynne på de i helga han driver å planlegger og tegner nå ..wwiiiiiiiii

DSC_9467

En hare som satt like ved hotellet som vi bodde på ved Uddevalla

Klem solveig

2 kommentarer:

  1. Hei hei :)

    Kjempegøy at du vil være med på give-away'en på bloggen min :) Blir spennende å se hvem som vinner :)

    Ha en strålende helg!!! :)

    SvarSlett
  2. He he, morsomt skrevet :) Jeg kan se det for meg; ikke noe problem ;) viktig at det er helt riktig på en idrettsdag.
    Lykke til videre med både hus og sunnhet. Flinke jenta det se' :)

    Klem fra meg

    SvarSlett