søndag 12. september 2010

En pakke i posten.. ;))

Jeg, som så mange andre fritidsbloggere, er ivrige tilhengere av bloggen til Hilde Heimdal, og hennes nettbutikk. Jeg oppdaget nylig at ho hadde jo startet for fullt på facebook, så det måtte jeg jo også melde meg med på. Der kunne man vinne forskjellige premier, ja det kan man hele tiden faktisk..noen hvis man vervet flere venner, noen hvis man delte linker osv… jeg slang meg på noen sånne komnkuranser og tenkte ikke så mye på det før jeg en dag slo på dataen, inn på facer’n, og der sto det at …..haddde vunnet en trøstepremie!!!!!

Jeg holdt på å komme ut av mitt gode skinn, og ventetiden var lang…nei, det var den ikke;) to dager-så kom premien!! Og den var over alle forventninger, hvis dette var en trøstepremie…phuu, tørr ikke tenke på hovedpremien, hihi.Ha en nydelig uke ;)

DSC_1129_713

Flere nydelige “gamle” kort, og mange wall-stickers, som jeg bare elsker!!

Tusen takk Hilde!


Klem solveig

5 kommentarer:

  1. woohoo så kult !! grattis :):):)

    SvarSlett
  2. Så utrolig moro Solveig! :) Gratulerer :) De er så fine de wallstickers'ene! Har også vunnet noen fra henne, og er kjempefornøyd! :)

    Klem fra meg ned'i gata

    SvarSlett
  3. OjOj.. så heldig du var, ble litt misunnelig nå,altså.. Men det er jo ikke pent å være misunnelig, så.. HeHe
    Nå har jeg tenkt til å blogge litt igjen, har bare laget et innlegg, men ;-)
    Håper det går bra med din mamma, kjære Solveig..
    Da blogges vi ;-)
    Stor Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  4. Din heldige heldiggris !!

    Det er deg vel undt !! Ha en finfin mandag :)

    SvarSlett
  5. Pakke i posten er kjempestas! Fin trøstepremie, det får'n si! :)

    Jeg er veldig glad for å høre at du er fornøyd med halsbåndet! :D Ja, jeg kan godt lage til katter også. Samme pris. :)

    God natt til deg!

    SvarSlett