søndag 14. mars 2010

sunday-morning… ;)

Hei, hei-ja nå er det søndag, helga er straks over, men det gjør ikke noe for meg ,)

Formen har kommet seg bare mere og mere, og i helga har vi hatt det topp, vært på besøk, hatt besøk.. jaa-i går kveld var vi hos ett vennepar på kvelden å fikk hjemmelaget lasagne..Mmmmm-sier bare jeg!!!,vin og til dessert noe av det deiligste jeg har smakt i mitt liv..aaagh!!!! husker ikke hva det het, men det var sånn marengs, krem og bær på toppen…gooosh-a-meeien, den smelta bare på tonga,jeg dømme om den enda,jeg!

Etter denne helga føler jeg at jeg har fått flere vitamin-sprøyter…

håper dere andre også har hatt ei flott helg ;))

(sorry,glemte cameaet , så har ingen bilder å legge ut fra helga…:/

P3054220

Klem solveig

2 kommentarer:

  1. Herlig å høre at du får det bedre. Tenker masse på deg.
    Og er det noen som fortjener gode venner, så er det dere!

    Gla i dere jeg.<3

    SvarSlett
  2. Godt å høre at du føler deg bedre og at dere hadde en så koselig kveld borte.

    Ønsker dere en flott helg - klemmer!!

    SvarSlett