mandag 24. august 2009

høst

Er ei stund siden sist jeg har blogget, har vært litt hektisk med skole-oppstart og tilvenning til ny dags-ryttme enn den avslappa whattever-greia man har når det er sommer og ferie.
Nå er det å legge seg i tide, stå opp før det blir lyst, lage matpakker, ha sekkene pakket, de rette klærne klar, måltidene "lina" opp til fornuftige klokkeslett osv...
tar ei stund å komme inn i allt det!!
Men samtidig nyter jeg denne tiden, man roer tinga litt mere ned, fyrer på stearinlys på kvelda, tar opp kvalitets-tia med familien, og nyter mere ;) syns sommeren er litt oppskrytt der, man skal nå over allt på kjempekort tid...og så har det egentlig vært en hellt masse stress!! :(
Nei, nå skal jeg begynne å trene igjen , fyre masse lys på kvelda og melde meg inn i vin-klubben ;))
uups..glemte å lage til svømmeklær til hanna!!! Må springe å gjøre det straks, er ikke kommet inn i den timeplanen hennes! Og ikke spørr hva Fredrik skal ha slags fag i mårra, driver å pugger en unge om gangen...
Natta ;))

3 kommentarer:

  1. Hei du :)
    Ja det er ofte litt godt å komme igang etter sommeren. Det der som du sier mye stress om sommeren, for man synes liksom man skal få mest mulig ut av den. Oppleve ditt og oppleve datt, hehe.
    Kunne tenkt meg en fin tur til med båten da! Men det ser jo dårlig ut.

    Suss fra meg.

    SvarSlett
  2. Pugger du timeplanene til unga? Wow, må man det også.. kanskje en stor fordel..:)
    LAGE svømmeklær? Den må du nok utdype litt mere tror jeg, iallefall for meg..:) Skal de ha svømmekarneval eller? =P

    SvarSlett
  3. LAGE TIL!!!! klær.... monica ;)) sånn at alle badesakerne, bade-drakt, såper, handduk, skifte osv er i gymposen klar til neste morgen, så man slipper å stresse og lete febrisk etter badedrakta eller svømmebriller, you see ? ;) kommer du snart på kaffe eller?savner deg litt jeg... <3

    SvarSlett