mandag 13. juli 2009

tanker i natten....









Sitter her helt alene...sånn jeg vil ha det akkurat nå ;) syns det er deilig med ei stund helt for meg selv, blir som om at huet blir rensket og tankene får strømme fritt!! Bakdelen er at da må jeg ta natta i bruk for å få litt alene-tid, hehe ;) men det gjør jeg gjerne sånn innimellom ;)

Tankene mine vandrer litt mellom hva som har skjedd i vår/sommer, og at det er ikke lenge før det er høst og skole-start....(gikk opp for meg her om dagen da vi kjøpte skole-sekk til Hanna)

Men.. syns alikevel vi har fått opplevd og sett en del med til dels turbulente tilstander hjemme innimellom ;)

Vi har vært på Samos, Fredrik og jeg var i Mosjøen, så var hele familien samlet på Hamar, Og deretter bar det videre til Lom (Marius og Maja måtte jobbe, dessverre)

Men vi har fått til noen sosiale dagsturer med de store unga så det passet inn i arbeidet ;) må få litt kvalitets-tid med de også,viktig det!!

Ikea har vi rukket, hehe <3<3

Så skal vi prøve på en liten fam-uke og avslutte på hytta, før fredrik og jeg skal til sse igjen . og så er det skolestart, folkens!! Frem med stearinlysa, leggingsa osv ;)

Det som er mest irriterende er at jeg ikke har fått brukt sol-senga enda!!! og ikke brukt opp halvparten av solkremene heller.... hmpfm...
wellja..smæsjerr med ett par tre bilder fra hoff-grillinga og noen nyyydelige ekspresso-kopper jeg smiska meg til på Ikea :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar