mandag 13. juli 2009

gråvær...







sitter her mitdt på natta og tenker på hva vi har gjort i sommer, hva som gjenstår før skolen begynner...(egentlig skulle jeg ha sovet nå, men denne tia på døgnet er den tia jeg får sitte helt i ro og bare være... og ha tankene i fritt omløp ;) )

Vi har egentlig rukket masse i sommer. Samos, Hamar, Lom, sverige. så har vi hatt besøk av svigers og Markus innimellom her ;)

Ja, før Hamar var jo jeg og Fredrik i mosjøen <3<3

Nå har vi planer om å stikke av ei lita uke før fredrik og jeg drar til sse tsiste uka før skolestart.

Marius og Maja har vært så flinke å jobbe i sommer, men har fått lurt de med på litt kvalitets-tid med mamsen og papsen ,)

Rart... om en mnd begynner folk å tenke høst å greier. AAaaagh, og jeg som ikke har fått brukkt solsenga mi enda, og ikke brukt opp solkremene heller....
jaja, legger med noen artige bilder fra grillingsen etter at marius flyttet hjem og markus kom på besøk, og ett bilde av noen nydelige ekspresso-kopper jeg suttret meg til fra Ikea ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar