tirsdag 26. april 2011

late dager i sola :o)

Nå har vi hatt noen hærlige dager med sol, skolefri og bare ren nyyyt DSC_3266_2695DSC_3267_2696DSC_3296_2724
deilige dager for både folk og dyr ♥
DSC_3272_2701
selv om noen var litt mere sofa-gris enn andre, hihi ..
Jeg er jo begynnt å ta opp min sunne livstil..eehemm..(har jo egentlig aldri forlatt den, var den som fjærna seg fra meg, litt…)
Og i den anledning har jeg blitt så FLINK!! jeg lager mine egne dressinger nå ;) (ååå, joyy)
DSC_3303_2731
denne her laga jeg her om dagen, mest fordi jeg var gått tom for den vanlige lett-variantn av den man kjøper.. men så oppdaget jeg jo at det er jo lettvint og rask og sunnt tom å lage selv, så dette blir jeg å fortsette med. Sa jeg godt også??
Uansett- består av rømme, søtningsmiddel(du bestemmer hva, jeg valgte splenda), balsamico og vineddik. noen ganger tilsetter jeg salatkrydder, hvitløk osv.. men dette er basis. så smaker du deg frem. )
Er takknemlig for andre, nye spennende oppskrifter fra nettop deg!!Smilefjes som blunker


Klem solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar