mandag 18. april 2011

E-bay kupp!!

Jeg har jo hørt folk snakka om e-bay og om hvor billig det er og hvor mye fancy du kan finne..hadde ikke helt orka innvolvere meg i det greiene der før jeg fikk meg ipone, og ville ha meg nytt cover til det. Så på butikker osv.. prisene var svimende høy for en plastbit ./
Så fikk jeg på nytt!! tips om e-bay, både muntlig og på blogger der fok hadde kjøpt alt fra sko til duppetingser.
Tenkte jeg måtte se på den sia alikevel..Å-du store mi ti !!! Det var cover fra a-å, i alle regnbuens farver, alle tenkelige kreasjoner…Ett mekka for den som vil ha noe litt utenom det vanlige, eller bare noe som er myyyyye billigere enn i butikken!!! Smilefjes som blunker
DSC_3189_2619DSC_3191_2621
denne rosa skinn-coveret m/ kortholder betalte jeg 60-70 kr for Smilefjesden bruker jeg mye ! veldig praktisk i gymen, med gymkortet i osv. og så slipper du riper når den slenger i veska Smilefjes som blunker )
DSC_3254_2683
Og så ble det jo noen sånne jåle-dingser for å variere med <3
Men en ting er sikkert –det er ikke siste gang jeg handler på e-bay! sikkert , raskt og billig. de enkle coverne var ca 20-50 kr ink frakt.
Har allerede sett meg ut noen godbiter..
Klem solveig

2 kommentarer:

  1. woohoo.. ebay er gøy:) jeg har sett meg ut et sånt iphone sportsarmbånd til å ha rundt armen når jeg er på gymmen. Har blitt så lei av å ha den nedi bh'n.! den blir jo svett og fæl! usj... jaja. nok om det :D ja.. ebay ja .. flotte greier det :D

    SvarSlett
  2. jepp, har sett på'n jeg å :DD hahah, arti ;)

    SvarSlett