tirsdag 15. mars 2011

fornying

Etter å ha gifta bort dattera, fikk vi her hjemme ett lite (stort) tomrom, og et ønske om fornyyig. Det begynnte med at Hanna-mor og jeg klippte oss kort. Og rommet som Maja hadde, ble jo ganske så tom for møbler, jaa alt egentlig. Så der har vi ett prosjekt Smilefjes
Tenkte å ha det som ett kombinert gjesterom, hobbyrom. Noe har vi, og resten tenker jeg vi får tak i på kjære Finn.no <3 Som f.eks ett skrivebord, ett vitrineskap, en sovesofa og en tv-benk, så blir det bra tror jeg. spessielt med noen enkle velplasserte bilder og litt maling ,)
Var i sverige i helga og da kom jeg over denne lekkerbisken.. har lett etter akkurat DEN , ja du vet hva jeg mener?! og det tok meg nesten ett år, men nå smelta jeg…se:
DSC_3089_2530DSC_3082_2523DSC_3086_2527DSC_3087_2528DSC_3090_2531
Var den ikke bare søt?? masse god plass til alle korta og bilder og to store rom til sedl..ehhe..kvitteringer?Smilefjes
DSC_3091_2532
så nå er det farvell til min høyt elskede og sårt savnede syden-pengepung som jeg fikk av en syden-mann for å handle i butikken hans, hihi Smilefjes med åpen munn
jaja, anyhow..nå er det på tide å springe på badet for fornyingen er ikke over for i dag, jeg skal nemlig farve håret!! er litt skeptisk til farven..det er noe rødt i det brune, så mulig det blir en ny tur til butikken i morgentidlig..voæææ
snakkes Smilefjes som blunker

Klem solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar