fredag 15. oktober 2010

Barneselskap!!!

Hei, hei morgenfuler og småbarnsmammaer .. ,) Jeg sitter her med kaffekoppen i fanget å prøver å få maskineriet til å komme seg opp å gå.

I dag er en stor dag for minsta, ho skal nemlig ha barneselskap!! Men ho har en litt forlenga verson av det, ho har funnet ut at hvorfor bare be unga hit for noen timer og så er morroa over?? NEI, vi har de over natta ;))

Jaja, tente vi (gubben og jeg…) det var vel en grei ide..men som dere sikkert har fått med dere så har ho en fantasi fra en annen verden og forslaga strømmet på hva vi skulle gjøre dette døgnet.

Det første ho kommenderte sine brødre som er 15 og 20,, (trenger jeg å si mere) at de skulle være særvitørene hennes, og tjenerne når ho trengte de til kvelds…veeel…de hadde pluutselig avtaler andre steder, og kunne desverre ikke, men lovte at de skulle ta en kosedag med henne senere, knise ;) – derved ho svarte at det var greit, de fikk kose seg i helga da, så skulle det vel gå bra allikavel!! (hummre)

Over til neste offer: Maja!! …”du maja, vi trenger rommet ditt til overnattingen, så kan ikke du bare ligge på gjesterommet eller mitt rom, så jeg får plassen jeg trenger?” OK?? heldigvis har ho noen fantastiske tolmodige, snille og omsorgsfulle søsken som alle ville at ho skulle ha en flottings helg, så da ble det sånn, hihi.. Maja flytter ut for helga . Ja..til naborommet, altså :)

Å så kom turen til oss, skrekk å gru, hehehe!!! Rune(gubben) satt oppe til langt på natt med å kreere den perfekte skattejakt-kartet, jeg har fått i oppdrag hvordan dekktøyet skal være, at det skal serveres “drink” ved siden av desserten.. hvilken snacks når osv.. og ikke minst, den ultimate frokosten neste dag..like viktig ;)

Ingen dans på roser å ha selskap med 9-åringer som vet hva de vil, hihi. men gøy også ;)

Nå må jeg vel begynne med kaka, og pakke inn “skatten”, blåse opp ballonger…Jaaa tror jeg trenger mere kaffe jeg…

A_cup_of_Love_2_by_JunKarlo_large 20090212034846

Klem solveig

2 kommentarer:

  1. Så festlig! :) Ho vet hva ho vil. Og sånn er det vel med de fleste ;)
    Håper ho får en fantastisk fest, og ikke minst frokosten, hehe.
    Klem til hele bulkegjengen :)

    SvarSlett
  2. Ååå! Kjempestas! Håper det blir en supergøy overnattingsfest!

    Forresten, åssen funka strikkeoppskriften?? ;)

    GOD HELG til dere og alle ungene!

    SvarSlett