tirsdag 22. desember 2009

Mosjøen

Nå er vi kommet frem til Mosjøen, Jeg og Marius, Fredrik og Hanna. Vi dro i går, men overnatta hos gode venner i Levanger, Gunn-Anita og Arnstein på veien.
Det var ikke noe bra føre, såpe glatt lange parti av turen, is-voller, kaldt og snøfokk...men verdt det da vi fikk se mamma igjen!! ;))
Akkurat nå sitter jeg hjemme hos svigers og skriver på dataen, men nettet er så treigt, at hvis det fortsetter sånn,så blir det ikke mye skriving på meg...
Deilig¨å komme til Fustvatnet også, på landet, hos svigers bare slappe av, Hanna i stallen med tante Tone ;)
I morgen skal vi nedover og lage mat, vaske og dursje og ordne hos mamma. Ja og overnatte <3
stor klem til alle sammen,og god ferie til alle sammen som er så heldige å ha noen dager sammmen sine kjære ;))

Klem solveig

2 kommentarer:

  1. ønsker deg en fredfull og fin julefeiring solveig...kos deg masse med familien!!!

    juleklem fra meg og mikael:)))

    SvarSlett
  2. Heeei Solveig!! :)
    Jeg har endelig klart å bestemme meg.. litt seint da..men men sånn er det ;)hihi
    GOOOD JUL!
    Kos deg masse!klem

    SvarSlett