torsdag 24. desember 2009

Mosjø-news

Hei alle sammen, nå sitter jeg hos svigers å pleier forkjølelsen min.

Her i Mosjøen har vi det toppers, koser oss gløgg ihjel hos svigers med kos og avslapping ;)

Deilig å se svogrer og svigerinner igjenn, naturen, dyra… broren min, tantebarna mine, onkelen min, jaaa-toppers er ordet!!!

Og så mamma da!! Nyter hvert minutt og hver dag jeg er sammen med ho, er så godt å være sammen med ho, snakke sammen om alllt og ingenting ;)

Trist å se at hun ikke er i noe form for tiden, men jeg koser meg hvert øyeblikk jeg er sammen med ho, og vi koser oss virkelig på alle måter<3<3

Kom plutselig på at jeg hadde glemt å legge ut bildene fra pepperkake-pyntingen!!! ojojoj-hvordan kunne jeg glemme noe sånnt?! så her er de:

PC172560 PC172561 PC172570 PC172571

PC172575 PC172573

Disse to hadde det rimelig morro den dagen ;D)

PC172572 PC172574 PC172579

Dette ble også laget denne dagen. De i midten har du nok sett før, men jeg måtte bake en ny dobbel-porsjon etter to dager pga min kjære mann som bare eeeeelsker de kakene der!!!

PC172576

Vil bare avslutte med bilde av denne rosa svibelen, og si at jeg fikk to strålende nyheter i dag: 1) min mann og maja kommer nordover de også for noen dager!!! Jippi<3<3<3<3

2)ett vennepar av oss(fantastiske snille mennesker) skulle bruke ferien sin på å se på cameraet mitt, for å finne ut om det er noe galt med det eller om det bare er meg…hehe… tusen takk-Anette og jon!!

Ha en fortsatt fin familiestund og ferie, folkens ;)

Klem solveig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar