søndag 14. november 2010

fra det ene til det andre

Hei, der var jeg hjemme igjenn!! ;) Må bare si tusen takk for meldinger og kommentarer, så koselig. Og her har det skjedd masse masse.. Katta har fått fire nydelige kattunger, har jeg nevndt det? uansett, de er nesten to uker nå og har åpnet øynene sine. bilder kommer :D

Maja ble med oppover til mosjøen og mens vi var der, så fikk vi tlf om at det hadde vært innbrudd i bilen hennes, vi greide å låse nøkklene inn i bilen vårs så vi måtte ha falken og på hjemveien sklei vi av veien så vi måtte ringe til ..jaaa falken igjen!! MMmmen det viktigste her at ingen ble skadet verken folk eller bil, og vi var hos mamma om enn for ikke så lenge. men blir å dra oppover igjen snart, så snart som mulig ;)

Men først skal jeg ha med minstejenta på statens senter for epilepsi for udrening på tirsdag. der blir vi noen dager. Og så skal jeg hjem å bake pepperkaker sammen med barna mine som vi bruker. Vet ikke med dere , men med meg fremover har jeg ett mål… og det er kvalitetstid sammen med familien. (og ett kappløp uten like med å finne den ultimate kjolen til bryllupet til min kjære maja<3…forslag?)

snakkes etterhvert, nå har dere fått litt oppdateringer, klem

Klem solveig

1 kommentar:

  1. Ojoj.. Det ble en opplevelsesrik tur, ja.. Kjekt med Falken ;-)
    Håper det går bra med din mamma, kjære Solveig!
    Klem fra ho i sør ;-)

    SvarSlett