tirsdag 27. juli 2010

ferie- blogging

Nå er hele familien i Mosjøen, byen både min mann og jeg vokste opp i. Min mann vokste opp i vakre omgivelser litt uttenfor selve mosjøen, mens jeg vokste opp som forstad-jente ,)

Vil si vi ikke har riktig alle med, vår eldste jente kommer med toget noen dager senere, da ho hadde litt jobb igjen. så nå koser vi oss på landet med selvfisket ørret, nydelig natur, familie og gamle venner.

Mamma er jeg jo innom og ligger over hele tia også til

Nå har jeg ihvrtfall ganske god tid ei stund fremover, så jeg tenkte å komme ajour med bloggen nå mot høsten.

vi skal nemlig være hær i 1 1/2 uke til, da vi skal ha med oss ett bryllup av en barndomskompis og hans flotte kone

Ha en flott sommerferie videre-kleeem!!

Klem solveig

2 kommentarer:

  1. Hei igjen vennen.
    Ser ut til at dere koser dere der oppe ;) Det er godt :)
    Hilse alle sammen, også "han som snart blir smidd i hymens lenker"

    Suss & klem fra sørligere strøk ;)

    SvarSlett
  2. hei-hei, skal vi gjøre!!<3

    SvarSlett