søndag 16. mai 2010

Påa’n igjen…

Lenge siden sist, så derfor overskriften.. men av to grunner! 1) det har vært mye i det siste, så derfor så har bloggen lidd under det. Men nå skal jeg ta meg sammen! lååååver!!!

2) at Thea har fått ett nytt kull med kattunger- i natt faktisk!! så søte, tre stk.. ♥♥♥

-----♥♥-----♥♥----♥♥

Og så må jeg få nevne at min kjære Rune og jeg har hatt 19 års bryllupsdag den 04.05.

Legger ved noen bilder av bryllups-gratulasjoner, og ferske bilder av nyfødte kattunger og ei stolt mor

P5044818 P5044810

roser og vin fra gode venner ♥

P5044819 P5044825

Hanna var i hagen og ordna “selvplukk” fra seg selv og søskene sine. billig , praktisk og flott !! Rune ordna roser fra butikken, nydelige som vanlig ;)

Men nå til stolte Thea-mor som har blitt mamma igjenn!!! P5164853

der er de…ser ut som noen veldig små muse-unger…men dere blir oppdatert etterhvert!! her er de bare timer gammle, og ho gikk ikke fra de i hele tatt, flinke mamma’n ;)

P5164854

her ligger de og patter, men de er jo så små at de syns jo ikke.. men see hvor stolt Thea er, hehe

Ha en flott helg videre..

Klem solveig

2 kommentarer:

  1. ååååhhh det er jo bare til å smelte av.. de små nøstene ... bare nydelige altså :) gleder meg til de begynner å åpne øyne :) <3

    SvarSlett
  2. Gratulerer til deg og din Rune og som Kattebestemor, og med 17.mai. Kjekt at du er på bloggen igjen. No har eg vore på besøk hos jenta mi i Oslo og vi har hatt nokre strålande dagar sammen.

    Kos dokke med pusekattane:)

    SvarSlett